Om os
Vi besøger dig i din dagligstue og hjælper dig med alle dine udfordringer og spørgsmål.
Vi er et hold af universitetsstuderende, der gennem erhvervserfaring, uddannelse og personlige relationer har erfaret, at alt for mange borgere ikke kan følge med digitaliseringen.
Vi vil være der for alle, der har brug for hjælp med elektronikken.
Vi bringer tålmodighed, ærlighed og kompetencer i danskernes hjem.
Vores mission er at fremme den digitale inklusion, ét hjemmebesøg af gangen.
Ønsker du hjælp fra en bestemt, så sig endelig til.
Alexander
Alexander er medstifter og kommunikationsdirektør hos FamilieTeknikeren. Han er oprindeligt fra Vejle. Siden har han boet i Odense, hvor han har drevet enkeltmandsfirma i IT-branchen og spillet koncerter. Alexander har nu boet i København i små to år.
Om Alexander:
“Elektronikken er blevet trukket ned over hovedet på os, og mange helt normale danskere har brug for hjælp. Det er min drøm, at vi i FamilieTeknikeren kan være der for alle dem, der står alene med deres digitale udfordringer”
Andreas
Andreas er driftsdirektør, og arbejder til dagligt med at sikre den gode service hos FamilieTeknikeren. Han er født og opvokset i Hareskovby og har drevet virksomhed, hvor han har hjulpet med IT-udfordringer siden 2021, hvilket har givet ham en dybdegående forståelse for IT-udfordringer og hvordan man skaber gode oplevelser med teknologi.
Om Andreas:
”FamilieTeknikeren handler ikke kun om at finde løsningen på det enkelte problem. Det handler lige så meget om at løse det gennemgående problem digitaliseringen har medført samfundet. Vi må ikke glemme nogen, når vi digitaliserer vores samfund.”
Frederik
Frederik bor i København, og arbejder til hverdag som adminstrerende direktør hos FamilieTeknikeren. Når han ikke er i den lyserøde trøje, bliver han klogere på verdenen af digitale teknologier på IT-universitetet.
Om Frederik:
“Det er en fornøjelse at være en del af et fællesskab som FamilieTeknikeren. Vi ser hver dag, hvor stort behov der er for vores tilstedeværelse, og at mærke lettelsen hos vores kunder, når deres problemer bliver løst, får mig til at glæde mig til at komme på arbejde hver eneste dag.”